piątek, 13 lipca 2012

Błyszczyk z BOURJOIS

Postanowiłam że kupię sobie jakiś różowy błyszczyk bo mam różne kolorki ale takiego nie mam, w Rossmanie jest aktualnie na nie promocja ale nie pamiętam ile kosztuje, ale konkretnie moim wybrankim jest BOURJOIS EFFET 3D gloss Volume & shine elixir Balm action Moisture 8hrs.
Mój kolor to 51 Rose chimeric i ten kolorek jest dla mnie bomba, bardzo delikatny, subtelny, widać ze coś jest na ustach ale nie są tak grubo umalowane tak ja by ten błyszczyk był wtopiony w usta nawet nie wiem jak to opisać, super nawilża, trzyma się dość długo no nie 8 godzin ale nawet jak już go zjadłam to czułam że usta są nawilżone, no i błyszczy się ale nie są to drobinki tylko całe usta tak jakby było na nich lustro odbijające światło.
Pojemność tego cudeńka to 5,7ml ale jest wydajny bo ma bardzo mały pędzelek i to jest super bo nabiera odpowiednią ilość błyszczyka. Mam go dwa dni i nie rozstaje się z nim bo jak żaden inny błyszczyk przypadł mi bardzo do gustu, zakochanie od pierwszego użycia.









3 komentarze:

  1. te uwielbiam blyszczyki ale za szybki je zjadam i mi szkoda kupowac nowe :DD :) podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo subtelny i delikatny. Jak dla mnie idealny.

    OdpowiedzUsuń