sobota, 2 czerwca 2012

Super krem za grosze!!!

Podczas ostatniej wizyty w Rossmanie zupełnie przez przypadek kupiłam krem pielęgnacyjny dla dzieci za 3,99zł śmieszna cena za pojemność 100ml. Stwierdziłam że będę go używać do twarzy w ciągu dnia, zmywam makijaż jak wracam z pracy ale to nie pora na krem na noc a szkoda mi kremu którego używam pod makijaż a jest nim Olay Total Efects a on kosztuje ok50zł, i padło na ten krem i jestem nim zachwycona. Po pierwsze fajna konsystencja nie za płynna ale też nie za gęsta taka w sam raz, bardzo zbliżona do kremu Olay, taką właśnie lubię. Po drugie super się rozprowadza i wchłania i co najważniejsze nawilża ale tak jakby od środka, jest uczucie nawilżenia ale bez obciążenia, nawet nie wiem jak to opisać skóra jest jakby "napita". Jak wykończę wszystkie kremy to będę używać tego również pod makijaż bo zrobiłam już próbę i jest fajny. Trochę przeszkadza mi zapach bo pachnie tak typowo jak produkty dziecięce takim pudro-pampersem ale jakoś to odpuszczę za tą cenę!





8 komentarzy:

  1. Jeszcze nie wpadł mi w oczy w Rossmanie... Teraz go poszukam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przypadku okazał się za słabo nawilżający do twarzy, ale za to do ciała był ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie ten krem, muszę się mu przyglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jednak uważam, że dziecko to dziecko, a moja skóra ma inne potrzeby dlatego używam kosmetyków adresowanych do niej ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za zapachami kosmetyków tej firmy. Gdyby nie to na pewno bym od razu spróbowała tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń