wtorek, 5 czerwca 2012

Czerwcowe postanowienie...

Z początkiem lata zrobiłam przegląd w moim kosmetycznym magazynie i się załamałam, mam tyle różnych produktów których nie używam a ciągle kupuje nowe i postanowiłam zużyć to co ma i nic nie kupować jeśli coś się nie skończy lub nie będzie mi potrzebne. Najbardziej załamana jestem ilością moich podkładów a najgorsze jest to że z żadnego nie jestem zadowolona ale szkoda mi ich powyrzucać więc postanowiłam że co miesiąc będę zmieniać na inny i na inne perfumy żeby trochę mi tego wszystkiego ubyło. I tak w tym miesiącu codziennie będę używać tego trio :
1.) Perfumy - Kenzo, L'eau par Kenzo - kupiłam je na promocji w TESCO i trzymałam w szafie od września i teraz je wyciągnęłam. Są fajne takie lekkie, świeże, nie męczą otoczenia dla mnie to troszkę lżejsza wersja Eternity CK, takie w sam raz do pracy.

2.) Drugi kosmetyk to podkład L'Oreal, True Match generalnie pierwszym zarzutem który mam do tego podkładu to kolor ja ma N2 Vanille i jest za ciemny ale teraz jest lato skóra troszkę opalona i można to zaakceptować. Po za tym to fajny podkład nakładam go pędzlem i jest taki aksamitny fajnie pokrywa skórę  nie daje efektu maski trzyma się cały dzień.
 3.) Trzeci produkt to mascara L`Oreal, Lash Architect 4D zgodnie z obietnicą miała robić wszystko, pogrubiać, wydłużać, podkręcać a jak dla mnie to przeciętna maskara za grubą kasę. I szczerze jestem rozczarowana nawet trochę się wkurzyłam ale co muszę teraz jej używać. Po za tym szczoteczka jest dość duża i nieporęczna i jak nigdy mi się to nie zdarzało to nią potrafię się ubrudzić. Za nim kupicie to radze to przemyśleć!



Pozdrowionka

3 komentarze:

  1. jeśli podkłady Ci nie pasują to może zorganizuj wymiankę? może uda Ci się wymienić na coś co będzie Ci lepiej służyło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobre postanowienie :>

    OdpowiedzUsuń