środa, 13 czerwca 2012

ZIAJA -naturalny krem oliwkowy

Na dniach skończył mi się krem który używałam pod makijaż OLAY Total Effects niby ten krem ma 7 funkcji 1 czyli nie robi nic zmniejsza zmarszczki i linie mimiczne choć mam bardzo minimalne to nawet z nimi sobie nie poradził po za tym ma wyrównać nierówną strukturę skóry, widoczne pory i plamy starcze, nierówny koloryt skóry, matowy odcień i suchości skóry.I za grubą kasę nic nie robi bo nawet to nawilżenie było słabe. Więc postanowiłam nie przepłacać i kupiłam Ziaje naturalny krem oliwkowy wcześniej kupiłam go mężowi i trochę mu podbierałam po bardzo mi się spodobał:
-- super nawilża,
-- ma dość ciężka konsystencję, ale bogatą i pomimo to łatwo się wchłania,
-- fajnie pachnie,
-- makijaż też się dobrze na nim trzyma,
-- no i cena niecała dycha za 200ml,
-- delikatny i nie podrażniania.





















A na koniec zapowiedź recenzji o kremach których mam próbki, zdjęcia zrobiłam przed otwarciem po później te próbki mam brudne i tłuste od kremu  - sfatygowane.

2 komentarze:

  1. Ja za każdym razem kiedy skończy mi się krem planuję kupić Ziaję, ale w efekcie mi to nie wychodzi :) Ale mój kolejny zakup to już na na pewno będzie Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to ten sam co kiedyś był w zielonym opakowaniu? Tamten był bardzo tłusty, ale świetnie się sprawdzał w zimniejszych miesiącach

    OdpowiedzUsuń