poniedziałek, 21 maja 2012

Zakupy z douglasa!

Ostatnio dużo myślałam na temat pudru w kamieniu, mam już końcówkę starego i będąc na zakupach w Douglasie, podeszła do mnie pani doradczyni i tak się skusiłam na IsaDora. I powiem że jestem zachwycona tym pudrem, wybrałam kolor transparentny i to był strzał w 10! Puder matuje na bardzo długo, cały dzień i to w ekstremalnych warunkach a tu twarz się nie świeci, po za tym daje takie aksamitne wykończenie, widać że jest makijaż ale taki dyskretny nie widać że ta twarz jest przemalowana. A na zdjęciach wychodzi się super, zero świecenia, wręcz twarz wygląda promiennie i świeżo. To mój super zakup, tylko cena 74zł ale sprawdzałam na allegro to może zaoszczędziła bym 5zł a wiadomo jak to jest może być stary kosmetyk albo podróbka, ludzie różnie kombinują a tak mam 100% gwarancji że kosmetyk jest pełnowartościowy. I jeszcze próbka perfum, swoją drogą bardzo ładny zapach.






2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś ten puder i był naprawdę dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kilka tygodni temu zakupilam w osiedlowej drogerii ten puder - ja akurat mam odcien sheer nougat. Mi ten puder odpowiada - ladnie matuje, nie robi efektu maski, bardzo dobrze na nim trzyma sie roz i bronzer. Oczywiscie po 5 godzinach trzeba robic delikatne poprawki - ale ja jeszcze nie znalazlam pudru czy podkladu , ktory utrzymywal by mat przez caly dzien :D Ogolnie polecam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń