wtorek, 29 maja 2012

Domowe SPA dla stóp

Przyszło ciepełko i nosimy sandałki lub klapki i wtedy pokazujemy nasze stopy więc dobrze by było żeby były zadbane. Dlatego korzystając z wolnej chwili zabrałam się za stopy. Najpierw zmyłam stary lakier z paznokci, później wymoczyłam nogi w misce z ciepłą wodą z mydłem, następnie taką żyletką starłam martwy naskórek z pięt i wygładziłam  pumeksem. I wtedy na tak przygotowane stópki położyłam peeling  PERFECTA SPA PEDICURE PIELĘGNACYJNY - WULKANICZNY PEELING DO STOP, bardzo fajny produkt masowałam stopy jak w przepisie 5 min, a później spłukałam wodą po osuszeniu nałożyłam ZMIĘKCZAJĄCE MASKA-SERUM DO STÓP.


I po jej wchłonięciu a nastąpiło to natychmiast, spilnikowałam paznokcie i położyłam odżywkę z PIERRE RENE  nr 30- preparat wzmacniający i wygładzający paznokcie, bardzo fajna i rzeczywiście wygładza płytkę i ją wybiela a na to lakier z MANHATTANU i Golden Rose - QUICK DRY. Jeśli chodzi o peeling i serum to fajny produkt, ładnie pachną i super działają na stopy są gładkie i nawilżone ale jeden minus bardzo tego wszystkiego mało, w zasadzie jedna saszetka wystarcza na jedną stopę.















 Przy okazji tych zabiegów moje rączki też skorzystały i pomalowałam tak jak paznokcie u nóg tym samym trio, choć mam PERFECTA SPA DOMOWY MANICURE - MASKA-SERUM DO RĄK I SZAFIROWY PEELING DO RĄK ale zachowam go na specjalną okazje.



5 komentarzy:

  1. Ten peeling muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, trzeba będzie czym prędzej zadbać o stópki, bo nas trochę lato zaskoczyło ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te sasszetki z perfecty, szkoda, że nie ma ich w pełnowymiarowych opakowaniach ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie szkoda że nie ma dużych opakowań bo ta saszetka to za mało!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jednej strony to fajnie że są szaszetki , można spróbować różnych możliwości nie kupując pełnowymiarowego opakowania : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń