sobota, 2 czerwca 2012

Nowy lakier z Vipery




Ostatnio obiecałam sobie że już nie kupię żadnego lakieru do paznokci bo mam ich już za dużo ale nie dałam rady i kupiłam, kolor delikatny różowy taki jak do frenchu i jestem z niego bardzo zadowolona. Wiem że to już kolejny z tej gamy kolorystycznej ale co tam. Te lakiery z Vipery są super, nałożyłam tylko jedną warstwę bo na płytkę nałożyłam tą odżywkę z PR i efekt całkiem fajny, moje paznokcię są żółte i trochę to przebija ale nic na to już nie poradzę. Dużym plusem jest też to że szybko schnie i nie tworzą się pęcherzyki powietrza i super pędzelek bo nabiera tyle lakieru ile potrzeba. POLECAM

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach- taki mleczny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi niestety się nie podoba :)Ale bardzo lubię lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń