piątek, 22 czerwca 2012

Ziaja kontra Vichy

Ostatnio z gazet uzbierałam trzy próbki kremów przetestowałam je i teraz przedstawie wam moje spostrzeżenia. Pierwszym kremem był Ziaja  bio olejki krem na dzień i na noc z olejkiem arganowym
  • Łagodząco-ochronny krem z naturalnym olejkiem arganowym.
  • Wspomaga procesy ochronne skóry.
  • Poprawia gładkość i elastyczność naskórka.
  • Zmniejsza zmarszczki oraz zapobiega ich powstawaniu.
  • Koi podrażnienia
  • Wzrost nawilżenia skóry o 49%
Uważam że ten krem zasługuje na 5+, super nawilża miałam wrażenie jak by to nawilżenie było od środka skóry, i naprawdę koi podrażnienia to taki kompres w kremie, dobrze sprawdził się też pod makijażem. Konsystencja pomiędzy tłustym a lekkim kremem. Bardzo mi się spodobał i zastanawiam się nad jego zakupem, zapach też dość przyjemny.


Drugi krem to też Ziaja sopot spa krem ujędrniający przeciw zmarszczkom ten krem mniej przypadł mi do gustu taka 4. Ma lekką konsytencję a ja takiej nie lubię, ładnie pachnie i ma lekko niebieski kolorek. Takie działanie obiecuje producent:
  • Wzmacnia włókna kolagenu i elastyny.
  • Wygładza naskórek i redukuje zmarszczki.
  • Zapewnia skórze młody wygląd.
  • Regeneruje lipo-strukturę, poprawia gładkość i elastyczność naskórka.
  • Chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem skóry.
Ja niestety nic z tego u siebie nie zauważyłam krem jak krem. Może przy dłuższym stosowaniu to widać rezultaty ale po kilku aplikacjach nie było jakiegoś łał.

I moja wisienka na torcie Vichy Idéalia ten krem zasługuje na 6+. O jego właściwościach można poczytać na stronie Vichy ale naprawdę ten krem działa już po pierwszym użyciu miałam wrażenie że na skórę twarzy ktoś położył mi taką siateczkę z inna skórą która nie ma wielkich porów i jest taka jak jedwab, super uczucie które długo utrzymuje się na skórze ma lekką konsystencję ale w tym przypadku to mi nie przeszkadzało, ma taki lekko różowy kolor i ślicznie pachnie takim luksusem. Tylko cena...

3 komentarze:

  1. Witaj, mam inny krem vichy, znaczy próbkę, jeszcze do sprawdzenia, z Ziaji sprawdzałam ten z olejkiem arganowym. Zbyt tłusty jak na dzień, ale na noc dobry. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ajajaj a ja się właśnie zabieram do testowania kilku produktów z vichy, ciekawe jak się sprawdzi mój krem i inne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jednak przepadam za kosmetykami aptecznymi
    ziaja jest dobra, nie mam jej wiele do zarzucenia
    jednak gdybym miała wybierać wybrałabym Vichy ;)
    chociaż micel Vichy to dla mnie klapa ;)

    OdpowiedzUsuń