czwartek, 14 czerwca 2012

Glinka zielona

Chcę się z wami podzielić opinią o fajnym produkcie jakim jest glinka zielona. Na początku kupowałam saszetki z glinką aż pewnego dnia zdecydowałam się i kupiłam cale kilo na esentia.pl tam też możecie poczytać o tej glince. Ja stosuje ją tak co 2 tygodnie sposób jest prosty w kubeczku po jogurcie mieszam łyżeczkę od herbaty glinki z odrobiną wody przegotowanej lub mineralnej, konsystencja gęstej śmietany i nakładam na twarz, trzymam tak z 10min. i zmywam. Efekty widoczne od razu, wycisza wszystkie czerwone akcje na skórze, skóra jest bielsza, odświeżona, usuwa martwy naskórek i nadmiar sebum. Jedyny minus to fakt że jak zmywam to mam całą łazienkę w zielone paćki. Bardzo fajny produkt i bardzo wydajny na pewno opłaci się bardziej niż kupowanie pojedynczych saszetek.




2 komentarze:

  1. Glinka zielona - bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię taką glinkę, fakt, trochę brudzi wszystko wokoło, ale warto:)
    Potrzebuję pomocy, jeśli zarejestrujesz się Ty, oraz inni tutaj:
    http://shinybox.pl/?ref=8c9a87e
    dostanę kosmetyki, a i Ty masz szansę na takie same;)
    przekazuj linka innym.
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń