środa, 4 lipca 2012

Zakupy + hit na lato!

Wczoraj byłam na zakupach i wreszcie się zdecydowałam i kupiłam Effaclar K LRP kosztowała 56zł, więc mam co do niego duże oczekiwania zobaczymy dzisiaj pierwsza próba, oraz odżywka w sprayu z Pantene do włosów farbowanych też stan przed pierwszym użyciem opinia później.



 
I mój hit kończy mi się antyperspirant i w TESCO natrafiłam na ZIAJA BLOKER ANTY-PERSPIRANT
I to jest super produkt zasługuje na 6+, stosuje się go na noc 2-3 dni a później 1 raz w tygodniu. U mnie efekt był już po pierwszym użyciu, naprawdę nie spociłam się. Po za tym ten antyperspirant nie pachnie, nie szczypie nie brudzi i nie odbarwia ubrań a działa to jakieś cuda, ale naprawdę polecam szczególnie latem. Miałam Etiaxil i nie mogłam go używać bo mnie strasznie podrażniał a tu tak niespodzianka i za jaką cenę poniżej 10zł.



7 komentarzy:

  1. Też etiaxil wymieniłam na ziaje. Nie ma porównania ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ziaję - jestem bardzo zadowolona ;)

    Co do szamponu - ja również nie znalazłam jeszcze swojego ulubieńca, wciąż szukam. Jeśli będziesz miała coś ciekawego na oku - daj mi znać proszę ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziaję i ja muszę wypróbować:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. na mnie ziaja nie działa niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie po nim piekło, szczypało, a skóra strasznie swędziała, jak na takie efekty uboczne to jego działanie mnie nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Antyperspirant bardzo kusi. Muszę go wypróbować, bo Etiaxil bardzo podrażniał skórę.

    OdpowiedzUsuń