sobota, 12 maja 2012

Zestaw kąpielowy

Chcę przedstawić wam mój ulubiony zestaw kąpielowy. Przed wszystkim peeling mój ulubiony to Joanna peeling do ciała gruboziarnisty o zapach brazylijska mandarynka - energia i rozkosz! Dla mnie to najlepszy peeling na świecie super ściera i ładnie pachnie naprawdę dodaje energii, po jego użyciu czuje się taka na maksa czysta i gładka. Nie jest drogi i bardzo wydajny.

Kolejny produkt to mydło z algami pod prysznic Ziaja sopot spa! To też mój ulubieniec, ładnie delikatnie myje, skóra nie jest po nim przesuszona, ma delikatny miły zapaszek działa tak odświeżająco. Mam je zawsze w łazience, to mój pewniak, plus za cenę i pojemność.

Ostatni produkt to ORIGINAL SOURCE raspberry & vanilla milk z rossmana! Zawsze kupuje sobie jakiś żel pod prysznic tak na próbę i trochę dla odmiany, i tym razem padło na ten i generalne jestem z niego zadowolona. Po pierwsze zapach jak świeżo zmiksowane truskawki ze śmietanką no po prostu obłęd a po za tym fajnie myje, delikatne odświeżenie. Troche cena wysoka jak za 250ml to prawię 10zł

2 komentarze:

  1. Aktualnie używam peelingu Joanny o zapachu ananasowym. Też jest świetny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście Ziaja śmierdzi odświezaczem do toalety ;) Ale Orginal Source uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń