wtorek, 15 maja 2012

Zakupy!!!



Na ostatnich zakupach, oczywiście nie planowanych kupiłam kilka wydaje mi się fajnych kosmetyków pierwszy z nich to FLOS LEK LABORATORIUM SERIA DO SKÓRY Z PROBLEMAMI NACZYNIOWYMI Peeling enzymatyczny. 
Wieczorem wzięłam się  za testy i rezultaty nie były rewelacyjne, ma on konsystencje kremu troszke szczypie i piecze, zmyłam to wacikiem z wodą i mam wrażenie że troszkę mnie podrażnił i nic więcej skóra wygląda jak wyglądała, więc to chyba lipa, dobrze że ma pojemność tylko 50ml. A dodam że kosztował 20zł.




Kolejny produkt to NIVELAZIONE zasypka do stóp FARMONA - likwiduje nadmierną wilgotność, zapobiega otarciom i łagodzi podrażnienia. Jeszcze nie używałam ale pod koniec miesiąca coś napisze więcej.


I na końcu moi ulubieńcy RIVAL DE LOOP tygodniowa kuracja przeciwzamrszczkowa w ampulkach. To niby kuracja na tydzień ale ja używam co jakiś czas co 2-4 dni. Po demakijażu, robię peeling, tonik i nakładam tą ampułkę po jakiś 5min. nakładam krem na noc. Naprawdę to działa skóra jest taka super nawilżona i świeża, po prostu fajerwerki.


I drugi ulubieniec GARNIER CZYSTA SKÓRA MASECZKA ROZGRZEWAJĄCA dogłębnie oczyszcza pory na 7 dni. Po jej użyciu skóra jest naprawdę czysta, pory zwężone, małe krostki zaskórniki, ogólnie brudy znikają, mam wrażenie że skóra jest taka wybielona i świeża.



2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tej zasypki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ją kupiłam po recenzji na you tube! Była tania bo tylko 7zł a altem jak się chodzi bez skarpetek to może być fajan sprawa! jak wypróbuje to coś napisze!

    OdpowiedzUsuń