niedziela, 15 kwietnia 2012

Moja kolekcja z Make Up Factory

Cześć!

Mam bardzo duże cienie pod oczami więc muszę używać korektora w swoim życiu przerobiłam już kilka i były to nie wypały więc wybrałam się w swoim mieście (Kaliszu) do drogerii i tam pani poleciła mi korektor w płynie firmy Make Up Faktory- Light Reflecting Concealer 
Mój odcień to 4, ma pojemność 2,5ml choć na stronie www.makeupfactory.pl jest napisane 3ml nie wiem może jakaś inna edycja. Nie pamiętam ceny ale coś ok 60 dych.
Ogólnie to jest bardzo wydajny bo mam go już od listopada, fajne opakowanie łatwy w aplikacji. A jeśli chodzi o krycie to powiem że średnie, fajnie rozświetla ale mam wrażenie że zaraz po jego aplikacji jest ok nie ma cieni zamaskowane ale po pewnym czasie ściera się. Chyba już go więcej nie kupię gdyby był tańszy ale za tą cenę to raczej nie.
Kupując ten korektor pani w drogerii poleciła mi że opłaci się kupić ten korektor w zestawie z maskarą All In One Mascara 
--ma niby zwiększać objętość u mnie ten efekt był niewielki
--długotrwały efekt i faktycznie trzymała się cały dzień nie kruszyła się
--nie wydłużyła mi rzęs jak obiecuje producent
--rzęsy były sztywne a czerń jak czerń
Za tą cenę naprawdę nie warto, słaby ten tusz, nie robił nic wielkiego.
Do tego zestawu dobrałam jeszcze baze pod cienie i to jest strzał w 10!!! Dzięki niej cienie trzymają się nawet 24 godziny, super podbija kolor cieni, jest tak troszkę jakby żółta i pokrywa wszystkie przebarwienie na powiekach i jakieś czerwone naczynka, to super produkt.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz